"Nem csak a köpet az, ami a szádon kijön!"

Kondásgenny

Kondásgenny

Dél-alföldi cowboy

2015. április 13. - Betyármalac

Mint minden munkásembernek, nekem is tápanyagot kell juttatnom testembe, hogy hőn szeretett hazánk GDP mutatóját az egekbe repítsük, lássa csak a fejlettebb nyugat, milyen szép az agyonkozmetikázott statisztikánk, de erre nem térünk ki. A bejegyzést azért írom, mert tökéletesen döntöttem azzal kapcsolatban, hogy táplálékom a szegedi "nagyáruház" menzáján fogyasszam, hisz nem másba botlottam bele, mint

a helyi Sheriff-be. A lélegzetem elállt daliás kiállásától, szinte az aurája kikövetelte a felé mutatott tiszteletet. Járása stabil, kiegyensúlyozott és a választással sem teketóriázott, egy kiadós túrós csuszát rendelt, határozottan. Nem is voltam rest gyorsan végigmérni szinte irigylésre méltó fehér öltönyét, fényesre bewaxolt haját, majd hirtelen olyan dolgon akadt meg a szemem, ami már először is messziről szembe tűnő volt. A csizmája nem e világi, szinte sértetlen, csillogó állapotban tündöklött. A fémborítású orr rész, valamint a kézműves szépséggel megalkotott rózsamintás borításról visszaverődő fény oly mértékben megvakított, hogy kezemet voltam kénytelen szemellenzőnek használni. Amint tehettem, megörökítettem ezt a világörökségnek.

11101383_903199426369794_373980318_n.jpg

Ebből is látszik, hogy e vidék nem gyenge embernek való, ha túl akarsz élni, eggyé kell válnod a természettel és meg kell védened lábad a szögedi posza homoktól, pláne ha te vagy a helyi Scheriff.

A bejegyzés trackback címe:

https://kondasgenny.blog.hu/api/trackback/id/tr767357660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása